Thursday, July 9, 2009

dear diary

dear diary,
dh lama aku tk berbual dgn kau kan?bukannya aku lupa tp aku tk berkesempatan sajer.
hari ni dh hr ke-4 aku puasa.alhamdulillah..segalanya berjalan dgn lancar.
eyh,nk tau?aku dh permanent la..hihi..akhirnya.aku bersyukur dgn rezeki yg Tuhan beri.physically,this is nt the very best for me.tp aku percaya Dia maha adil dan inilah yg terbaik untk aku.

diary,
usia aku dh bertmbh lg la.smpt tk aku laksana kan segala cita2 aku?
eric,pam,netty,iz..ramai lg la.sumer kt aku muda lg.byk lg masa utk aku kejar cita2.
yela,aku kan nk further stdy tp sangkut.time keja aku 8-5.30,klas plak wkdays 6.30 smpai mlm.dr sini nk ke kmps dh sejam.mcm mana la aku nk cope.kn?xpe..think positive.
the time will come.

aku skrg dh x mcm dulu.aku semakin mature lar..i can feel it.honestly.i can cntrl my
temper.withiout any helping frm others.brkat nasihat officemate2 aku la tue.apa pun,aku harap hari2 mndatang akan semakin mematangkan aku.



-the end-

No comments:

Post a Comment