Monday, August 10, 2009

0105 am - hr ke5


hari yg ke5 akuk lalui tanpa dia.terasa sgt kehilangan adik..mungkin ini adlh bhgn aku drpd Tuhan. Dia xkn beri dugaan pd insan yg Dia tau tak mampu mengendalikannya dgn baik.dn adk adlh insan trpilih yg d pilih menghuni syurga-Nya,insyallah.

mmg aku x bole lupa.tanggal 6 August 2009, 12.30pm - aku mndpt berita dr nurse yg bertugas bhw redhalah dgn pemerrgian adik.Ya Allah, Tuhan saja yg tau betapa hancurnya hati aku waktu tue.dgn jujur aku mengaku..mmg aku x dpt terima hakikat.tp bila dh d tenang kan,brla aku belajar menerima.

hinggakan saat ini,akku msh lg merasakan yg adik senntiasa ada bersama aku.
Aku akan sntiasa mendoakan yg terbaik buat adik.Moga2 adik x lupa mndoakan kebahagian ayah umi yg berterusan.

1 comment:

  1. salam ziarah.

    salam takziah. inshaAllah segalanya di bawah lindungan Dia. inshaAllah.

    hidup lawannya mati kan. segalanya pinjaman. cuma, atas kesedaran kita atau tak bahawa kita sementara je kat sini.

    salam aidilfitri :)

    ReplyDelete